Back on track, again:

Hej alla käraste läsare,
Nu har det återigen gått en period mellan mina inlägg så jag måste skräpa till mig med att slå mig själv på fingrarna och börja uppdatera som förut. Men jag har haft mycket för mig och där med inte mycket tid övers till bloggen.
Men hur mår ni läsare?
Själv mår jag bra. Kan börja med att ta upp från senaste inlägget, vad som har hänt efter det.
Skolan:
Skolan har rullat på och nu är nivå 2 klar, då jag klarade Final Exam så går jag vidare till nivå 3, vilket jag ser fram emot. Även om det blir mycket plugg..
Det som känns så tråkigt är att denna period på året är en period då en hel del människor slutar på KAI. Vicky har åkt hem till Sverige, men lyckligtvis kommer hon tillbaka 2 månader i sommar! Jamey har åkt hem till Kina för att gifta sig, Park har åkt hem till Korea, Sabrina till Italien, Jgor till Italien och sedan så är några kvar men slutar skolan för andra skolor eller universitets.
Jag önskar 'lycka till' till mina vänner.
TOKYO INTERNATIONAL ANIME FAIR 2010:
Lördagen den 27/3 var jag, Åsa och Maddie på Japans största anime konvent. Det var verkligen en upplevelse!
När vi gick runt där var vi nog runt 20-30 000 människor circus. Helt sjukt.. Men!
Jag blev så lycklig när vi går till ett bås och där ser jag den stora skylten som säger NIHON KOGAKUIN UNIVERISTY CREATOR'S CORNER och där finns några studenter från min dröm skola, som även dom studerar för att bli röstskådespelare. Jag ställde mig och tittade på deras uppträdande då de agerade på scen till ett tecknat klipp och jag har aldrig känt mig lika säker som då och jag vet att jag kan och jag ska bli en röstskådespelerska här i Japan!
Förutom det så var jag med mina homies till Shibuya igår. Vi fick se vår kamrat/idol HITT på storbildstv, och de visade upp hans musikvideo. Det var så fantastiskt att få se!!
Efter det gick vi till H&M som är så sjukt populärt i detta land, vilket gör mig glad för de har i ärlighetens namn bättre utbud än i Sverige. Jag köpte då på mig en ny utlimatum-söt outfit som har blivit en ny favorit!
Sedan bar det av till vårat favorit ställe, Malibu Extensions, där det blev till att piffa upp sig ännu en gång.
Maddie fixade till sitt underbara hår till långt blondt med blått underhår och tre rosa slingor på sidan. Så bedårande att jag får diabetes!
Själv skaffade jag mig långt kolafärgat hår, och jag älskar det. Verkligen, jag älskar det som bara den!
Åsa är så söt som hon är så hon satt med ett glatt ansikte och sa "Äh, jag klarar mig utan men jag vill prova dreadsperuken i fönstret!". Haha, jag känner för att köpa den åt henne. Bara för att.. Haha.
Nu ska jag fixa till lite i rummet, samt sätta igång värmen för vårt hus är kallt!
Känns bra att vara tillbaka, puss och kram på er alla.
New hairstyles and happy homies almost at midnight in Shibuya.

Kommentarer
Postat av: Maria

Galet söt bild!

Vi måste ses snart! ^_^

KRAM!!

2010-04-01 @ 05:23:36
URL: http://makitty87.blogg.se/
Postat av: Birgitta och Pekka

Nu är det riktigt länge sen det var nått nytt här, provar om ett tag igen - ha det gott så länge.Kramais mamma..

2010-05-26 @ 21:51:44
Postat av: -

fin blogg! ^^

2010-10-12 @ 20:58:57
URL: http://giiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0