Still a little bit of your words I long to hear,

Hej,

Hur mår alla läsare?
Här är det förkylt med en rinnande näsa som jag snart täpper för med näsdukar. Hatar verkligen att vara förklyd, har hellre huvudvärk som jag får sova bort för förkylning går ju inte ens att sova bort! (Kan knappt andas... fy farao.

Spenderade igår natt med att vakna varannan halvtimme av halsont och inte kunna svälja.. Det var riktigt jobbigt, slängde i mig både glass, juice och té medans jag halvsov bara för att lindra men inget funkade. Tillslut slängde jag på mig en mask (en ansiktsmask japaner använder för att inte smitta andra runt om) för att kunna sova med öppen mun utan att det skulle torka ut. Det gick lite bättre att somna men då vaknar man igen istället av en jordbävning. Kul...


Utöver det så längtar jag mycket efter min syster. Fick prata med henne igår en stund men det känns för lite. Jag vill visa henne så mycket här i Japan, jag vill ta med henne till de bästa sushi-ställerna, resturangerna, shoppingparadisen och ja.. Jag vill visa henne Tokyo!
Jag vill få äta kebabtallrik, godis och chips med min syster medans vi kollar på skräckfilmer. 
Jag saknar att bara umgås med min syster.

Jag saknar min syster,




Kommentarer
Postat av: Birgitta och Pekka

Hmmm, få se nu här- funderar på att lägga om flygrutt o ta ett plan till Filipinerna i stället!!!! Kan bara läsa min syster i en lång rad men mamma var visst svårstavat!!!!Ska vinka (kanske) när jag flyget över Tokyo.!! Hoppas snuvan håller i sig.!!

Nejmen skämt åsido- . Vad synd att du blitt sjuk du får dricka het Oboj-hörde att paketet med allt gott kommit fram.Nu blev nog groderna glada att komma till Tokyo, tror du inte? "Groderna är ett häftigt toffelpar för alla som undrar som lämmnat garderoben o blivit Tokyobor numera."

Sköt om dig i din svininfluensa så hörs vi/.

Kramisar MAMMA....Ha Ha-

2010-01-31 @ 16:23:51
Postat av: Tesse

hehhehe, mamma du är ju riktigt fyndig. : )

2010-02-01 @ 08:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0