Pussla, pussla, pussla..

Hej!

Idag är det kallare väder än de senaste dagarna. Det ska även regna och snön är på väg till Tokyo.
Jag saknar snön, så jag höppas det blir finare och roligare än bara slask.
Sitter just nu på min futon och skriver detta inlägg, det är rätt så skönt i mitt rum för jag har satt igång värmen så det börjar bli varmt här.

Igår kväll skulle jag ha följt med Asuka, Ralf, Alex och några andra ut på resturang men vart tvungen att tacka nej då plånboken talade om att du måste hålla i pengarna ett tag.
Så jag satt med Åsa i köket och funderade, vad ska man göra ikväll.. Och vi tog på oss skorna, åkte till Kichijouji och köpte ett Kingdom Hearts pussel på 2000 bitar.



Vi håller på att lägga pusslet i mitt rum, för vi har ingen annan plats då Maddie har mer saker, Åsas mamma och moster kommer om 4 dagar och mina föräldrar kommer om mindre än två månader.
Just nu sover Å^sa och jag kan tala om att det är svårt att hålla sig för att inte börja pusla utan henne, men då jag är en riktig vän så börjar jag inte förns hon kommer och vill pussla.


Utöver det så är lovet snart slut. Imorgon börjar skolan. Ikväll blir det "dubbeldejt/halvblinddate".
Maddie ska träffa Yuuki oc h jag hans vän som heter något på Mi... Haha, vet inte vad!
Då vi redan har gjort det en gång (men då var inte Mi. med utan Kei, och det var roligt så tror jag det kan bli väldigt trevligt ikväll med)!

Jag är dock väldigt nöjd med en frisyr jag lyckats göra på mig själv och aldrig haft för, den berömda bollen alla Shibuya-gals använder sig utav!

Malin lyckades äntligen!

* * *

Så jag antar att det blir den frillan ikväll också, om det inte regnar för då satsar jag nog hellre på mössa.
Men nu har min Måsa vaknat, skriver mer senare för nu ska jag pussla!!


Love,
M

Kommentarer
Postat av: Birgitta och Pekka

Hej svejs overdär!!

Gud vad jag blev pusselsugen,kanske ska lägga Malaysiapusslet igen. Får köpa ett o ta med hem sen från dig.Vad kul att träffa Åsas familj.

Vad snygg du blev i håret,det blev japansk blandat med teskedsgumman/My men det vet nog ingen japan vilka dom är. Snyggt blev det.

Ha en kul kväll och ha en kul skoldag igen.

Kramisar Mamma.. Ser en bit som passar men den lägger jag när jag sitter där på golvet i ditt rum..!

2010-01-12 @ 12:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0