私は彼に引かれる。

Livet är inte lätt,

och hej förresten.
Sitter vid ett utav de tre runda borden på skolans tredja våning, pratar med Nat på msn och drömmer om ♥ och ja... jag dagdrömmer mycket nu för tiden tror jag, nog för att jag alltid har dagdrömmit men nu drömmer jag verkligen spå det knackar.
Jag tror jag blir tokig på mitt dagdrömmande då det involverar ♥, ♥ och återigen ♥. だめですね..

Relationships... I'm not good at those at all, and I think everyone knows that.
Jag är inte den för att leka, vill någon ha mig och jag den så vill jag veta det och därefter kan man flörta på innan det blir seriöst. Men när man inte kan ta reda på något, går ovetandes och bara drönar.. Då är det inte kul. Jag saknar närheten, den närheten som man bara kan få genom kärlek och omtanke från en man håller riktigt kär.
Att livet ska vara så svårt.. *suck*     

Men jag har lite bright sides i min vardag. Bland annat så sitter jag just nu och väntar på Yuana som ska ta med mig ut på lite kafé-pratstund och jag träffade nyss på en André som jag saknat som jag ska dra med på karaoke och kafé-talskrivning en dag.
Det går bra för Aya-darling och Måsa är bara för söt.
På så sätt, kan jag inte klaga men på ♥-sätt så ska jag fortsätta drömma..



Malin

Kommentarer
Postat av: Birgitta och Pekka

Tjenixen...

Idag tog Herr Skogaholm och Godisprinsen o for till Arlanda. Men då blev Groderna så avundsjuka för dom ville oxså få flyga till Tokyo. Dom hoppade ner i lådan o delar plats med Mos och Fru lingon. Herr Oboy bjuder alla som vill ha under resan på lite dricka. Håll koll på Mister brevbäraren så kan festen börja!!!Hoppas det hinner komma till fredagsmyset så ni kan känna er som riktiga svenskar...Ha Ha..

Kramisar Mamma.............

2010-01-25 @ 22:05:41
Postat av: Therese

<3 säger som Gunde., ingeting är omöjligt, men det är frustrerande I K NOW. det där å inte veta. Men låt tiden g å lite till och gör ett move. Det är värt att bli ratad då får du iaf veta. Fan va rutten jag e på att skicka saker har ju inte skickat något, inte gett dig julklapp heller. Fy på mig, jag ska sätta över pengar i helgen till dig. LOVAR, Kram tesse

2010-01-28 @ 19:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0