Eminem,

Jag kan inte undgå att skriva om honom i min blogg då jag har kommit in i en ny fas, där Eminem rules.
Med tanke på hans musik, hans texter och hur han skapar något som är helt freaking awesome varje gång han ger ut något nytt så ger jag mycket kudos och stor respekt till den mannen.

Har på sistone börjat träna på att rappa till och med, för att kunna sjunga hans låtar på karaoke och jag kan väll tala om att jag inte är en naturbegåvning men det går framåt och låter bättre!

Dessa låtar kan inte lämna mitt huvud just och jag vill att även ni tar en stund för att lyssna;








Jag kan bara skriva...

Marshall Bruce Mathers III, jag älskar din musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0