Det magiska tre,

Tre saker jag inte förstår:
Hur gubbarna här tror att man vill följa med dom till Love Hotels.
Hur kan Aiba vara så lovely?
Hur folk kan tycka om havets läckerhet.

Tre personer jag tycker om:
Måsa, Aya och ♥.

Tre personer jag saknar:

Angie, Nat och Olivia.

Tre saker jag har på mig:
Underkläder, byxor och ballerinatopp.

Tre saker jag använt mest idag:
Datorn, MAEDA HOUSE och tvättsvampen.

Tre saker jag inte skulle klara mig utan:
Dator, iTouch och..... I dunno..

Tre saker jag tycker om som börjar på samma bokstav som mitt namn:
Masaki Aiba (mawahha, ingen sak men damn...), mobilen och min rosa "mafura" (mafura = halsduk på japanska).

Kommentarer
Postat av: Saru Shonen

"Tre saker jag inte skulle klara mig utan:

Dator, iTouch och..... SARU!!!!!!!!"



Monkey eyes

2010-02-18 @ 14:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0