I did everything for you,

Godkväll,

Idag har jag varit med min syssling Becka.
Det var en rolig dag, det var första gången vi verkligen träffade varann och umgicks.
Vi började med en tripp in på B&S's, sedan vidare för god lunch på Ming Palace och sist men inte minst shopping och fika.
Jag fyndade mig ett svart didadem med stor rosett på, ett rosa hårband med rosa rosett, en svart kappa/jacka/poncho, vita vantar, vita öronmuffar, svart nagellack, lila tennisskor och bokade även in en frisörtid imorgon.
Väldigt lyckat, men dock ångestframkallande för hur sjutton ska jag fixa mitt hår?!
Jag har funderat på att återgå till svart hår, men hur kul är det att åka till ett land där majoriteten har samma hårfärg som en annan? Dock.. svart är snyggt!
Vilket även mörkchokladbrun är, men hur snabbt bleknas den nyansen och blir tråkig brun?
Jag vill ha mörkt hår men jag kan verkligen inte komma fram till vilken färg.. eller frisyr!


Men från det ena till det andra, något roligt hände i förrgår!
Jag pratade med Aya som besöker Sverie ett par dagar, och vi åker visst samtidigt till Tokyo och med samma plan, what are the odds?!
Jag ser fram emot att få träffa henne. ♥


Men från det ena till det andra återigen,
På torsdag åker jag till Stockholm för shopping, skvaller och myspys med Miklos.
På fredag åker jag till Stockholm och går på Titanic utställning med min syster.
På lördag har jag min avskeds/födelsedagsfest.
Sedan är det bara en vecka kvar innan jag åker.




I have called you children
I have called you son
What is there to answer
If I'm the only one
Morning comes in paradise
Morning comes in light
Still I must obey
Still I must invite

If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you

I was dressed inbarresment
I was dressed in wine
If you had a part of me
Will you take your time?
Even if I come back
Even if I die
Is there some idea
To replace my life

Like a father to impress
Like a mothers morning dress
If I ever make a mess
I'll do anything for you

I have you called you preacher
I have called you son
If you have a father
Or if you haven't one

I'll do anything for you
I'll do anything for you
I'll do anything for you
I'll do anything for you

I did everything for you
I did everything for you
I did everything for you
I did everything for you
I did everything for you
I did everything for you
I did everything for you
I did everything for you


*


Love,
M

Kommentarer
Postat av: N

Varfor du inte svara pa mina meddelanden? :(

2009-09-26 @ 17:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0