There and back again,

Hej där,

Är nu hemma från en bilsemester med mamma och pappa. Egentligen kom vi hem sent onsdagkväll/natt men jag har varit fullt upptagen med annat så det är inte förns nu jag har tid med att skriva i bloggen ordentligt.
Hur har ni haft det?

Jag har haft det supermysigt och trevligt under semestern, sedan helt okay och stressigt med boende fixning men nu så är allting fixat.
Jag är snart en hyresgäst i Motohanusuma i Hasunumacho i Itabashi-ku. Lägenheten är på femtevåningen med fin utsikt och liten nog för att jag ska trivas, men inte tillräckligt stor för vad jag med mina dumma krav ställer, haha.
Men nej, nu ska jag inte låta så för jag är väldigt nöjd med lägenheten. Den är jättemysig, och är helt enkelt vardagsperfekt. (Vardagsperfekt = hur jag tycker den är men går inte att beskriva riktigt..)
Så jag har idag varit med mamma och pappa på IKEA och shoppat lite utav nödvändigheter and such, bland annat ett super gulligt strykbord!
(Strykbordet är ett minimini som passar bra för en som bor i en minimini lägenhet!)

Men jag berättar mer imorgon för er, för just nu har jag en huvudvärk som inte vill försvinna.




// M

Kommentarer
Postat av: Tässä

I kinda recognize the bakgrunsdbild, snyggt. I do feel proud since i took it. mohaha. OCH kom ihåg min lya i kalmar va 28. Det är skönt at tinte ha för mucho att städa. Den du fick nu e ju ascool och det går ju å byta när du e på plats. Döm inte den så hårt än : )

2009-08-31 @ 11:01:48
Postat av: M

Good! Du är copyrightad på den i min blogg också, just so you know. :)

28 Woah?! Okay, och den var ju rätt så stor ändå. Sant sant, och jag vill påpeka att det är kul att se att du läser min blogg, sis! :)

2009-09-01 @ 20:29:50
URL: http://soundoftokyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0