So long and goodnight,

Or so long and goodmorning,

Sitter just nu och inväntar avfärd för en veckas semester med mamma och pappa. Vi ska bila runt i Sverige och kanske danmark eller Tyskland. Dock tror jag att det blir Sverige. Kanske lite mer utav varberg, sen falkenberg och kanske det blir lite Göteborg?
Vilket som helst så ska det bli skönt. Vi kommer börja med att åka till min ena faster och hennes familj och se deras nya hus, I'm really excited!
Sedan så ska vi även träffa på min mammas farbror och gå ut och äta tillsammans, det ska bli trevligt.
En annan sak jag vet att vi ska göra är att åka till Ullared, vilket inte är mig emot för jag ska få köpa en kamera, en snygg en dessutom! (Canon IXUS 110 IS PINK) <- Lovely!

Men vad ska ni göra denna vecka?

Sedan så är det allt det här med Japan.
CSN ger mig aldrig något svar, vilket ger mig magknip snart.. Varför ska det ta sån tid att ge mig ett beslut, ge mig eller ge mig inte pengar - hur svårt ska det vara?!
Och jag kan inte välja om jag ser förmiddagar eller eftermiddagar som de bästa skoltiderna.. Jösses..


Men jag asvlutar detta inlägg med att jag vill pierca mig, och jag vet vart men inte om jag vågar. Jag vågar men jag vet inte om jag vågar, vågar. Det vill säga, vågar jag ens se hur det ser ut den dagen jag tar bort den eller så.. Det återstår att funderas på.
Men ha det så bra allesammans!
Jag hör nog troligen inte av mig förns jag är tillbaka.


Ha det så bra,
Kisses and hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0