Ensamma kvällar med mini oreos och Scrubs,

Godkväll,

Sitter framför datorn och har en del tankar som går genom huvudet.
Har snart sett klart säsong 5 med Scrubs, och denna säsong var inte alls lika bra som de andra eller så är det bara jag som tycker det..
Men jag förgyller tittandet med att chatta lite på msn och äta Mini oroes som är väldans goda.
Jag har även spenderat en del tid med att se om det finns fler boende alternativ för mig, och jag vill verkligen ingen annanstans än huset jag hittade. Det är 19 dagar kvar, sen kan jag fort som blixten anmäla mig och hoppas på att jag får det stället. Ni kan väll hålla tummarna för mig?

Mina föräldrar var och plockade svamp idag. Varför tycker folk om svamp? Svamp är äckligt. Så är även löken.. Yuck..
Det som är gott är kryddor, och en utav de bästa kryddorna är curry!
Denna vecka i Bjurs har jag ätit Hawaii Special innehållande curry, banan, skinka, tomat och ost. Sedan kyckling pasta med kyckling, pasta, curry, ananas och grädde. Sedan kyckling sallad innehållande kyckling, pasta, sallad, annans och curry dressing. Yum, yum, yum! ♥
Just nu känner jag en härlig doft av mat från köket. Mor min håller på att göra en utav de bästa rätterna hon kan, och jag klagar inte - det är super gott!
Har även pratat med min syster ikväll. Hon och hennes familj åker alla till Bjurs så jag drar mig till deras hus och tar hand om hundarna. Det blir ett perfekt tillfälle att få vara ifred och bara plugga, bada, titta på Tv och laga god mat i lugn och ro. Sedan så blir det till att gå härliga promenader i mina nya skor. (Somliga går i trasiga skor, men inte jag.)


Så, nu ska jag ta och gå ut tillm köket och se om man kan sno åt sig lite mat.
Puss och kram, M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0