Alltid banksbesök när det är stadsbesök,

Godermorgon,

Några fler som är vaken än jag just nu?
Jag har inget annat val, måste in till stan och ta hand om lite bankgrejer. Man ska inte tro att det bara är att sätta sig på ett plan och åka till Japan utan att behöva fixa en hel lista med saker. Men det är så värt det!
Det är nu 55 dagar kvar innan jag åker och jag kan knappt tro det! Såhär dags om två månader är jag i mitt barndoms drömland och lever livet!
I'm a lucky woman, really.

Men jag hinner inte fortsätta skriva, och jag tilläger att jag inte har en mobil för den är glömd i Bjurs sen jag var där. Får tillbaka den på fredag, tillsdess så får alla som söker mig skriva mail, eller helt enkelt ringa på hemnumret.
Men nu är det dags för frukost,

xoxo
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0